Jeep – kytování vpředu

Kytování a broušení je docela nezáživná a zdlouhavá práce. Zvlášť když to člověk dělá poprvé v životě a neumí to. Protože se to ale chci naučit, tak jsem se do toho prostě pustil, a uvidím jak to dopadne.

Kamarád automechanik mi doporučil tmel RAPID a ukázal mi postup jak to rozmíchat s tvrdidlem a jak nanášet pomocí stěrky. Nakoupil jsem tedy nezbytný materiál, nástroje a začal. Nejdříve jsem udělal ta místa co mi kamarád svařil a pak jsem se pustil do toho velkého kusu na blatníku. Zpočátku to vypadalo, že to nikdy nesrovnám do roviny, ale tím hladítkem co používají řemeslníci na hlazení sádrokartonu to šlo jedna báseň pěkně brousit. Prkénkem jsem si kontroloval rovinu a postupně zaplňoval prohlubně a zabrušoval výstupky. Snad se mi to podařilo, když jsem se s tím byl ukázat, kamoš říkal, že to dělám dobře, tak to snad bude fajn.

Bruskou jsem si teda pak i obrousil další kousek na karoserii, kde to bylo promáčnuté a co mi narovnal kámoš při poslední návštěvě jeho dílny a vykytoval a vybrousil i tohle místo. Nejhrubší brusný papír jsem používal 60ku a pak postupně snižoval hrubost do hladka. Na fotkách je zatím jen průběh, ještě to je potřeba hodně vyhladit. Měl by na to přijít ještě pak stříkací kyt a teprve pak lak. Ještě je pořeba vybrousit spáry, tam se dá silikon, aby to mohlo pracovat a nepraskalo to. No uvidíme jak to dopadne.