Jeep – kytování a drobnosti

Místa co jsem na podzim vykytoval v nejvíce namáhaných částech trochu popraskala. Takže tomu ještě dávám šanci a zkusím to znovu.

Největší prasklinky se objevily vzadu u držáku rezervy. Myslel jsem si, že když místa zpevním destičkami, tak, aby držáky byly přišoubovány přes ně, nebude to tolik pracovat a držák s těžkou rezervou to zakytované místo nezničí. Mýlil jsem se, moc to nevydrželo, možná že deska bude třeba větší, aby se to rozprostřelo cojávím. Okraje jsem teda zkusil zbrousit, tak aby se kyt chytil na větší ploše. Obroušená místa jsem přetřel základovkou a nechal zaschnout den. Teprve pak jsem kytoval, no jsem zvědav, jestli to bude lepší. Pokud to popraská zase, budu to muset vymyslet nějak jinak. Přední blatníky bude taky potřeba vyvařit na pár místech, možná úplně vyříznout dva kousky na jednom z nich, no ještě se uvidí. Taky jsem sundal ten ošklivej hasičák z pravého blatníku.

O víkendu jsem si dodal odvahu a zkusil rozebrat karburátor a vyměnit díly z toho karburátor kitu o kterém jsem psal minule. Kromě té jedné kuličky chyběla v jednom místě ještě taková pružinka a obě těsnění jsem také vyměnil. Profouknul jsem taky pro jistotu volnoběžnou trysku. Zatím jsem nic neseřizoval, k tomu se dostanu snad někdy jindy. Vyměnil jsem ale svíčky, čert ví jak dlouho tam byly ty původní. Subjektivně mi to připadá, že to možná běží pravidelněji, ale spíš je to asi jen takový pocit. Chystám se taky rozebrat rozdělovač, zkontrolovat jak je na tom palec a jak vypadá vnitřek.

Grafitovou vazelínou jsem také zkusil namazat listová péra, štětcem jsem se snažil vetřít ji mezi listy. Na koncích listů jsou takové asi mazací otvory, tak jsem to do nich taky pěkně napatlal. Jestli to k něčemu bude snad brzo zjistím. Když jsem odstrojill zadní sklápěcí dveře kvůli lepšímu přístupu ke kytovaným místům, tak jsem jim promazal panty, jeden šel hodně ztuha. Jsou tam uprostřed takové mazací otvory.

Hned je to veselejší, když je teplo a teďka navíc když je i déle světlo